DIETA KETOGENICZNA

Jeżeli chcesz w szybkim tempie zredukować masę ciała, przygotowujesz się do ważnych zawodów sportowych lub chcesz poprawić insulinowrażliwość, bo po posiłkach odczuwasz duży spadek energii – dowiedz się więcej o naszej diecie!


Na czym to polega?

  • specjalistyczny model odżywiania
  • wysoka podaż tłuszczu
  • zróżnicowana, ale wysoka ilość spożywanego białka
  • eliminacja węglowodanów (do ok. 20 g na dzień)


Dla kogo?

Dieta ketogeniczna jest polecana dla:

  • osób o zwiększonej aktywności fizycznej
  • osób uprawiających sporty wytrzymałościowe
  • chcących szybko zredukować zbędne kilogramy

Aby ciało nauczyło się czerpać energię z ciał ketonowych do podstawowych procesów życiowych musi zaadaptować się do stanu ketozy. Czas uzyskania tego stanu jest indywidualny i określa się go na podstawie pomiaru stężenia ciał ketonowych w moczu. Badanie to w przypadku przejścia na dietę ketogeniczną jest obowiązkowe.

DIETA KETOGENICZNA

Jeżeli chcesz w szybkim tempie zredukować masę ciała, przygotowujesz się do ważnych zawodów sportowych lub chcesz poprawić insulinowrażliwość, bo po posiłkach odczuwasz duży spadek energii

Warianty kaloryczne:

1400kcal
1800kcal
2200kcal
2600kcal
3000kcal
W razie wątpliwości skontaktuj się z naszym dietetykiem.

Ze względu na to, że dieta ta stosowana jest do różnych celów, to w niektórych przypadkach wartość energetyczna musi być ustalona indywidualnie. 

Przed zastosowaniem diety zalecana jest jednak konsultacja z lekarzem lub dietetykiem. Model ten nie jest polecany dla osób mających problemy z gospodarką lipidową, chorobami wątroby, trzustki i nerek, pęcherzyka żółciowego oraz cierpiących na dolegliwości żołądkowo-jelitowe.

Nie wiesz jaką dzienną kaloryczność wybrać?
Skorzystaj z naszego kalkulatora.

Nasza strona korzysta z plików cookie, głównie z usług podmiotów zewnętrznych. Zdefiniuj swoje preferencje dotyczące prywatności i / lub zaakceptuj używanie przez nas plików cookie.