DIETA DLA OSÓB AKTYWNYCH FIZYCZNIE

Jesteś osobą aktywną fizycznie? Dużo się ruszasz ale nie wiesz ile i co powinieneś jeść, aby mieć energię przed i po treningu? Zajmiemy się tym!


Na czym to polega?

Podstawą diety dla osób aktywnych fizycznie jest:

  • zwiększona podaż kilokalorii oraz białka
  • dobór odpowiednich składników odżywczych dla osób prowadzących aktywny tryb życia
  • odpowiednia ilość białka pozwalająca budować masę mięśniową
  • właściwa podaż węglowodanów dająca energię na cały trening
  • dostarczanie przed treningiem odpowiedniej ilości węglowodanów o niskim indeksie glikemicznym, tak, aby energia była uwalniania równomiernie podczas całego wysiłku
  • dbanie o dostarczenie węglowodanów prostych po treningu
  • należną ilość aminokwasów – w szczególności leucyny.


Dla kogo?

Oferta skierowana jest do osób:

  • prowadzących aktywny tryb życia
  • pracujących fizycznie
  • uprawiających sporty rekreacyjnie kilka razy w tygodniu

Będąc osobą aktywną fizycznie nie możesz zapomnieć o odpowiednim nawodnieniu organizmu. Pij minimum 1,5l płynów na dobę, najlepiej wody!

DIETA DLA OSÓB AKTYWNYCH FIZYCZNIE

Jesteś osobą aktywną fizycznie? Dużo się ruszasz ale nie wiesz ile i co powinieneś jeść, aby mieć energię przed i po treningu? Zajmiemy się tym!

Warianty kaloryczne:

1600kcal
1900kcal
2500kcal
3000kcal
3500kcal

W razie pytań lub zapraszamy do kontaktu z naszym specjalistą. Pomożemy wybrać ci odpowiedni wariant!

Nie wiesz jaką dzienną kaloryczność wybrać?
Skorzystaj z naszego kalkulatora.

Nasza strona korzysta z plików cookie, głównie z usług podmiotów zewnętrznych. Zdefiniuj swoje preferencje dotyczące prywatności i / lub zaakceptuj używanie przez nas plików cookie.